Sähköhybridi uutuus, jossa Shimanon uusi väkevä ja vääntävä (85Nm) EP8 moottori. Olivatpa ajoympäristöt kuinka vaativia tahansa, suurempi 85Nm:n enimmäisvääntömomentti auttaa selviytymään niistä suvereenisti. Luja ja säänkestävä EP8 tarjoaa tehoreservinsä tasaisen luontevasti ja varmistaa, että tilanteet ovat aina hallinnassasi, mutta ajotuntuma pysyy silti luonnollisena. SE11 malllista löydät myös 630 Wh:n akun, joka pidentää toimintamatkaa entisestään. Avustuskytkintä on laajan kosketusalueen ansiosta helppo käyttää ajaessa, myös käsineet kädessä. Koverat käyttövivut helpottavat vaihtamista avustustilasta (Eco/Boost /uudistettu Trail) toiseen. SC-EM800 1,6 tuuman LCD-näytöltä näet kaikki ajoasetukset ja värikoordinoidut avustustasot yhdellä silmäyksellä.
MOOTTORI
Uusi odotettu EP8 tarjoaa oikean määrän tehoa juuri oikealla hetkellä. 85Nm:n enimmäisvääntömomentti auttaa selviytymään vaativistakin ajoympäristöistä suvereenisti. EP8 tarjoaa tehoreservinsä tasaisen luontevasti ja varmistaa, että tilanteet ovat aina hallinnassasi ja ajotuntuma luonnollinen.
AKKU
Uusi, kapasiteetiltaan entistä suurempi 630 Wh:n akku, jota pidentää toimintamatkaa entisestään.
NÄYTTÖ
Ohut, ohjaustankoon asennettu helposti luettavissa oleva näyttö, joka näyttää nopeuden, etäisyyden, matkan keston, kellonajan, vaihteet, arvioidun toimintasäteen, akun varaustilan ja paljon muuta.